?

Log in

-looks at calender, smiles at the big heart on the anniversary date. ... Which is TODAY, OMG.- Eeee! -squee-

-Ninjas behind Riku, wraps arms around him, holding him close whispering in his ear- I love you. -kisses cheek gently-

[ Yeah, considering it's Riku & Sora's one-year dating anniversary, it'll probably be kinda dirty, comment-wise. Just thought of giving you guys a head's up. xD ]
 
 
wtf pms -sadness-: happyWheeee~~
 
 
27 November 2006 @ 12:44 pm
.......

-hides-

I did a bad thing.

......

-cuts self because of his stupidity.-
 
 
wtf pms -sadness-: guilty. D':
 
 
23 November 2006 @ 04:24 pm
Father~ I made you a big dinner. n_n Come share?

Every one else is invited, too. <3

And after, we could totally put this table to.. other uses. ;D
 
 
wtf pms -sadness-: ;D
 
 
17 November 2006 @ 12:56 pm
-dying. cause of... idk.-

Ri... ku...

-COUGHS UP BLUD-
 
 
wtf pms -sadness-: DYING HERE. I NEED MY LOVAR.
 
 
[ yep, she's disconnectin' my internets. Don't ask why, cause I'm not in the mood to keep typing via my nephew's PSP. ]

-Sora's in the gorge, sneezes.-

...

-HEARTLESS WILDEBEAST COME STAMPDING.-

-Cloud runs in.- OH NO MAH SON! D: -saves Sora but ends up getting trampled(spell check kthx) to death.-

-is saved, BUT DAD'S IN TROUBLE OMG!- NNNOOOOOO!!!~!~!*! -goes to save father but ends up dying too.-

[ yeah I totally jacked that from the lion king. ♥]
 
 
wtf pms -sadness-: ;_;
 
 
 
12 November 2006 @ 08:28 pm
....

So.

Anyone wanna go "crazy-roleplay-buttsecks" with me?

....

...Just asking...
 
 
wtf pms -sadness-: hornyHmmm...
MUSIC MAKE U LOSE CONTROL LOL: crazy techno omgz
 
 
10 November 2006 @ 10:05 pm
..... I go in Demyx's room to get something, and I stumble upon...

This.Collapse )
 
 
wtf pms -sadness-: blah...............
 
 
10 November 2006 @ 01:35 pm
Mkay. So. Last night for my birthday.

RIKU PROPOSED.

And of COURSE I said yes.

So....

SDJKGHSDKGHDJKGHDLKFLDSJFSKDJTLWERJTLKEGDVDNSVGDFGM,DNGKWGJLKWERJTGLRKEJGKLFJGHDFHJDFLGH. -I HAVE SPAZZING RIGHTS, SO THEREFORE I HOP AROUND, LIKE A BUNNY.-

Oh. And um. Roxas? You missed my birthday. ;-;

You missed your father's, too. :[ -sad for like 2 seconds then goes to be a HAPPY BUNNY AGAIN!~!!~!!*!*!**~**!**(*(*~(*!~*&^&*^@^#&@^&^@#y!@#hgdwjhgeu^&!-
 
 
wtf pms -sadness-: excitedWheee!~ I'm a happy boy. 8D
 
 
09 November 2006 @ 01:56 am
I had the weirdest dream last night.

WHAT THE UFCK LOL I SAID UFCKCollapse )
 
 
wtf pms -sadness-: gigglyn_u
 
 
05 November 2006 @ 07:42 pm
Y'know...

I bet that the hottest place you can bang Sora, is in the shower.

Seriously.Collapse )

-looks at pants-

... Dammit.
 
 
wtf pms -sadness-: naughtyNAAAAUGHTY~